Thursday, March 15, 2018

Sobredosis By Romeo Santos



biSINGual logo

Learn Spanish With Romeo Santos



Sobredosis /Overdose


¿Cuál es el misterio de entremedio de tus piernas 
What is the mystery between your legs
Que enloquece mi cordura? 
that makes  me lose my sanity?
Eres un volcan de sensaciones 
You are a volcano of sensations
Cada célula en tu ser compone ricura 
Every cell in your being is made up of sweetness
Y puedo morir 
And I can die
encima de tu cuerpo 
on  top of your body
Amarrado a tu cama 
Tied to your bed
Sobredosis de sexo 
Sex overdose
Tú eres el pecado más divino una víbora sexual, calentura 
You are the most divine sin. a sexual viper, fever.
Me embeleses con tus técnicas perversas, si te vieran 
Your perverse sex techniques fascinate me. If they saw you,
censuraran tu cintura 
they would censor your waist
Retiemblo al sentir 
I tremble upon feeling 
Tu narcótico efecto 
your narcotic effect
Que se me explota en los sesos 
you explode my senses
Del placer tan intenso 
of pleasure, so intense
Amárrame a tu espalda, yo me presto 
Tie me to your back, I give myself 
En tu escuelita dame clase de placer 
to your little school. Give me the class of pleasure
Bebe yo quiero ser un alumno en tu pecho 
Baby I want to be a student of your chest
Voy a volver a mi niñez 
I am going to return to my childhood
Quiero morir en tu interior 
I want to die inside of you
Juro que me perdone Dios 
I swear, let God forgive me 
Si estar contigo es un delito 
if being with you is a crime
Hago mil años en prisión 
I would do 1,000 years in prison
Ya adivinaste el crucigrama 
You already guessed the crossword puzzle
Mi ninfómana en llamas 
My nymphomaniac in flames 
Sabes bien soy bellaquito 
you know well, I am a cad
Y tú eres provocación 
and you are provocation 
(chorus)
Gustosa 
Tastefull
Sálvame 
Save me
Tú eres erótica 
You are erotic
Y mi aberración 
You are my defect
Y yo seré tu esclavo y si es a tu lado 
And I will be your slave and if I am at your side
Muero feliz 
I die happy
Y puedo morir 
And I can die
encima de tu cuerpo 
on top of your body
Amarrado a tu cama 
tied to your bed
Sobredosis de sexo
Sex overdose

Vocabulary

Amarrada: moored, tied
Célula: cell 
Crucigrama: crossword puzzle 
Divino: divine 
Entremedio: in between 
Narcótico: drug 
Ninfómana: nymphomaniac 
Ricura: sweet 
Sesos: brains 
Víbora: viper

No comments:

Post a Comment

No Tengo Dinero By Juan Gabriel

Learn Spanish With Juan Gabriel No Tengo Dinero/ I Don't Have Money Voy por la calle I walk down the street De la...